maandag 26 maart 2012

 Mijn baby boy


                                                                          Jason.............

Een keukentje? Dat is toch iets voor een meisje, zei mijn man.
Maar daar ben ik het niet mee eens, de beste kok zijn toch van het mannelijk geslacht?
Dus kocht ik via Marktplaats een keukentje, in de kleuren rood, geel en blauw. Ik bedacht me om er een leuk, stoer keukentje van te maken waar onze babyboy uren lang speelplezier van heeft en natuurlijk om manlief ervan te overtuigen dat een keukentje niet alleen voor meisjes is.
Zelf vind ik het eind resultaat super geworden. Helaas ben ik vergeten om een foto temaken van hoe het keukentje eruitzag toen ik het kocht. Maar toch kan ik stap voor stap laten zien naar hoe het keukentje eruit eindelijk uit is komen te zien.




















Fijne avond nog

Luverty  bye

                               Dinnetje Maria



3 opmerkingen:

  1. Per toeval ontdek ik jullie blog en vind het hier heel erg leuk! Helemaal gelijk hoor, een keukentje kan voor een jongetje even goed als voor een meisje! Ik vind hem superleuk!
    Zelf heb ik er een van een buikkastje voor mijn kinderen. Misschien vinden jullie het leuk om ook eens een bezoekje aan mijn blog te brengen, jullie zijn van harte welkom!

    Lieve groetjes en ik ga jullie volgen hoor,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik kom per toeval hier en zie leuke dingen!!!
    Het keukentje is erg leuk geworden zeg, en als juf vind ik het heel erg leuk dat jongens ook met keukentjes spelen, dus helemaal goed!!!

    Ik ga jullie volgen en je bent van harte welkom op mijn blog!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Mijn zoontje (3jr) heeft al jaren een keukentje en die wordt iedere dag volop gebruikt.. Tegenwoordig iets minder omdat hij ons altijd mee mag helpen met koken in de echte keuken en dat is uiteraard veel leuker ^_^
    Bij ons thuis is mijn man overigens ook voornamelijk de kok.. heerlijk vind ik dat..

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen