donderdag 30 augustus 2012

Nieuwe blog....

Sorry dat ik zo lang niet meer iets van me heb laten horen...
Maar we hebben twee laptops en een gewone pc en niks doet het normaal word er mega ziek van..
maar goed duurd wat langer maar dan heb ik ook wat meer af...
Jason zijn kamer komt ver af ,vanalles heb ik zelf gemaakt heerlijk om te doen....
De foto waar ik mee begin zit jason in zijn nieuwe bed vol kussens....
De konijn die hij in zijn handen heeft heb ik uitbesteed, een lieve meid die ook zelf maaksels heeft en een bedrijfje/hobby aan het starten is onder de naam Deesels. Ze maakt super leuke spullen waaronder ook deze konijn van 80cm speciaal gemaakt voor Jason....

Verder ga ik jullie weer update over Jason zijn kamer...


De memobord.

Niet te doen doe ik ook nooit meer hahah alleen speciaal voor jason .
Had het idee gezien bij frivole maar dat laat ik ook mooi aan haar over hahah.



Aankleedkussen...

Een aankleedkussen gemaakt voor jason ,had nog een oude liggen van het merk koeka maar hij was op dus heb hem even opgepimpt zijn duur zat om weg te gooien...


Tutterdoekje...


Zijn tutterdoek...

Ook die op stijl gemaakt , alsof hij die nog niet zat heeft.... Ook deesels maakt kei leuke tutterdoekje..


schommelpaard..


Die hebben we voor de de woonkamer gemaakt zo gezellig alle speelgoed in stijl.
Ook ben ik er nu nog een aan het maken dus mocht je hem leuk vinden vraag er gerust om is ook te maken voor een meisje...




Zo weer heerlijk veel spullen laten zien ,wat geniet ik van de blogs van andere mensen super hoor ga proberen om toch wat vaker te bloggen als de pc het toelaten hier in huis.....



Een super dag gewenst....


Luverty,Bye.
Dinnetje,Maria



1 opmerking:

  1. Wat een leuke spullen! Heeft dat meisje ook een website? Mijn zusje is zwanger en houdt, net als mij, ook enorm van deze stijl. (zou een leuk kraamcadeau zijn..) en heb jij dat Tutterdoekje gemaakt? en dat hobbelpaard met dat leuke kussentje? Wat ziet dat er leuk uit! Zo Hollands als ik ben...wat moet dat kosten? Je mag het me wel in een mail sturen..blomkjeenwenje@gmail.com

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen