zaterdag 14 juli 2012

slaapkamer jason ..............








Eindelijk voel ik me een heel stuk beter......
Dus gelijk weer aan de slag .
Veel leuke dingen bedacht voor de slaapkamer van jason,de heledag vanalles aan het bedenken en alles opschrijven in een schriftje zodat ik al die ideetjes zeker niet vergeet.
De memory deken is al bijna af ,heb hem bewerkt met allemaal stukjes kleding van jason zelf.
Ook het bord wat ik zelf geschilderd heb en in de tuin stond toen onze boef geboren werd ga ik verwerken in zijn kamertje.
wat mandjes voor hem opgepimpt en wat leuke kussens heb ik ook al ....
Kan niet wachten tot alles klaar is en ik kan beginnen aan de peuter kamer!!!!!

Maandag word jason geopereerd aan zijn klomptvoetje voor de tweede keer  hou me hart vast .



Beetje verdrietig ga ik het weekend in en zeker reuze genieten van hem .


jason wenst jullie een heel fijn weekend en ik natuurlijk ook .




Luverty,bye.
Dinnetje,Maria.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat jij je weer wat beter voelt. Het zal volgende week idd wel spannend zijn....sterkte...

    Hoop dat je toch wat van je weekend kan genieten.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker koppie heet hij toch zeg hij kan zo een boekkie i n hahahah ....blij dat je wat beter voelt is allemaal niet zomaar iets wens je heel veel sterkte volgende week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me levendig voorstellen hoe je je voelt, denk dat elke moeder dat weet. Maar het is voor zijn eigen bestwil, hij wordt er alleen maar beter van!! Heel veel sterkte met dat heerlijke joch. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen