donderdag 22 maart 2012



                                                 Lavendel




Gisteren was ik de tuin lente klaar aan het maken, onkruit wieden, schoffelen. Het was heerlijk om met dit weer in de tuin bezig te zijn. Overal komen de bloem en blaadjes knopjes weer uit. De lavendel geurt al weer. O, wat zou ik toch graag de lavendel binnen hebben staan. Alleen ik heb geen leuke pot. Dan maar wat bedenken dat zowel mooi bij mijn interieur als bij de lavendel past. Iets stoers en brocant moet het worden. En iets met linnen. Ben gek op linnen. Nu nog opzoek naar n binnen pot.
Die had ik ook al snel gevonden. Een ovaale doos die in een hoekje verstopt stond daar kan ik wel wat mee.
Het linnen om de doos heen en dicht genaait. Een leuke tekst erop gesjabloneerd. Nog een mooi touw met hartje gevonden in mijn knutseldoos. Het is waar.... Die bewaard die heeft wat....
2 mooie lavendelstruikjes uit de tuin en wat kokosfiber.
Een kritische blik erop. Ja ik ben heel tevreden met mijn bloempot. En al heel wat complimenten gehad. Dat doet me goed.
 

Voor iedereen een fijne avond nog

Luverty, bye.

Dinnetje Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten