woensdag 21 maart 2012

               


                                                              Lente...............




Heerlijk, lente, gewekt worden door het gekwetterd van vogeltjes en de brabbel geluidjes van mijn zoontje die naast je ligt in bed.
Een zonnige dag, een werkdag die aanbreekt.

2 weken geleden kreeg ik een idee, een lamp tegen een oude deur.
Het idee was er, toen op zoek naar een leuke lamp bij een rommelmarkt, die was al snel gevonden. Eentje met een mooie linnen kap.
Thuis ging ik aan de slag met verf, stof en lintjes. Het eindresultaat is nog mooier geworden als in mijn gedachten.
Ja, ik ben heel tevreden hoe hij is geworden.










Ook werk ik op bestelling, alles is mogelijk zolang het maar in de brocante/ landelijke sfeer is.
De ideen haal ik overal vandaan, al wandelend in het bos of uit een boek. Ook al heeft het niks met interieur temaken het idee is geboren en wil ik dan verwezenlijke, Niet iedereen deelt dit met mij maar ik moet het dan gelijk uitwerken want dan voel ik het volgende idee alweer boven komen drijven. En zo hebben we dan al heel snel een overvolle agenda. Haha wie kent het niet.

Zo ook voor deze bestelling, een leuk winkeltje had een bestelling gedaan en ben dan ook gelijk aan de slag gegaan en heb er mooie dromerige foto's van gemaakt. Ik kreeg er een super compliment over van mijn dinnetje Sonja.... " Goh Maria ook in fotograveren ben je goed."
Das super lief van der.
Dus wil ik ook graag met jullie deze foto's delen








Het was een lange, drukke maar ook zeker een zeer gezellige dag. En zoals jullie kunnen zien ook echt wel de moeite waard.
Ik hoop dat iedereen, net als ik, heerlijk heeft genoten van eerste zonnestralen. Ja het is lenteweer.

Nu op naar mijn volgende opdrachten.
Ik kan niet wachten om al het mooist met jullie te kunnen delen.

Luverty, bye.

Dinnetje Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten